Nak Buka ‘Gym’?

 CARA BAGAIMANA NAK BUKA GYM KECIL UNTUK USAHAWAN BARU biar untung sampai terlajak-lajak masa tutup kedai! 

NAK BUKA GYM?

20 barang gym =  dari serendah RM40,000

Whatsapp saya, Hanif 0103995663 sekarang!

 

Berita baik untuk anda yang terus ingin melanggan barang gym. Dari serendah RM40,000 anda boleh dapat full set barang gym serba baru.

Ya, lengkap untuk 1 gym anda.  20 barang.

Apa tunggu lagi! Whatsapp nama dan email anda sekarang!

Seronoknya kalau dapat buka gym. Mesti ramai orang datang exercise kan? Tapi masalahnya MACAM MANA NAK BUKA GYM?

Haa, nanti dulu. Pelajari Persiapan Sebelum Buka Gym dan Tugas Anda Di Gym Bersama Pakar Sukan Bina Badan dan Usahawan Gym!

Encik Abu Hassan Bin Che Miah

Kini, melalui ebook NAK BUKA GYM, Encik Abu Hassan, seorang pakar bina badan dan usahawan gym mendedahkan PENGALAMAN SEBENAR dan CARA Bagaimana ANDA boleh BUKAGYM dengan PENUH YAKIN!

Ebook Nak Buka Gym? bukan sahaja dapat membantu usahawan baru mengatur langkah buka gym, malah dapat juga menjadi rujukan penting kepada mereka yang mengutamakan perniagaan gaya hidup aktif dan sihat.

Kulit ebook ini hanyalah ilustrasi sahaja.

Kulit ebook ini hanyalah ilustrasi sahaja.

Tidak seperti buku panduan lain, melalui buku ini, anda akan diajar satu per satu, langkah demi langkah secara terperinci oleh pakar bina badan supaya hasrat anda nak buka gym tercapai dengan mudah.

Anda Selalu Bertanya :

Jangan Risau! Bukan soalan-soalan itu saja terjawab, malah banyak soalan lain yang pasti akan terjawab contohnya:

 

 

Memang ramai yang mengidam nak buka gym terutama mereka yang dah bertahun bersenam di gym. Tapi disebabkan soalan-soalan seperti di atas tak terjawab dek kerana kurang maklumat dan tak ada buku panduan yang baik, akhirnya impian tak jadi kenyataan.
Sudahnya, mereka berputus asa. Seolah-olah nak buka gym ni suatu beban besar. Walhalnya membuka perniagaan gym sepatutnya jadi suatu kerja senang.

 

Kulit ebook ini hanyalah sekadar ilustrasi sahaja.

Sebab itu, ebook Nak Buka Gym? ini ditulis untuk merungkai segala masalah dan menjawab semua soalan agar usaha anda nak buka gym berjalan dengan lancar.
________________________________________
Dengan panduan dari ebook ini, anda dapat :
Jimat Masadengan mengikuti langkah-langkah yang betul dan terancang.
Jimat Duit: sekurang-kurangnya anda tak tersalah beli atau taklah beli ikut nafsu.
Jimat Tenagauntuk cari informasi sebab anda dah ada panduan secukupnya.

 

Akak tak sangka pulak Hanif ni cukup teliti kalau menulis. Akak memang puas hati baca buku ni. Bila dah jadi buku, lagi nampak jelas apa yang akak dan abang usahakan selama ni. Segan nak cakap tapi akak rasa terharu. Ini macam satu penghargaan pada kami. Terima kasih Hanif.

Kak Di, usahawan gym, isteri Encik Abu Hassan.

 

KENAPA PILIH BISNES GYM? APA KEBAIKANNYA BUKA GYM?

Bayangkan anda telah membuka gym. Gym anda kini dikunjungi oleh pelbagai golongan tak kira bangsa dan keturunan. Ada yang kurus, yang sedang-sedang pun ada, yang gemuk lagi ramai. Mereka datang ke gym anda untuk bersenam. Samada untuk kekal sihat, kuruskan badan, bina badan atau kecergasan, semuanya kerap datang untuk bersenam.

Anda pula cuba sedaya upaya menyediakan kemudahan dan mengajar teknik terbaik dari anda supaya mereka capai apa yang diimpikan.

SEDARKAH ANDA?

Poster dari http://www.infosihat.gov.my

SEDARKAH ANDA ?

Dengan membuka gym, anda sebenarnya :

TAPI KENAPA PILIH GYM KECIL? Nanti orang tengok tak de standard.

Mari kita bincang bersama. Kenapa pilih gym kecil?

Pertama, lihatlah di sekitar anda.

Adakah semua orang mampu pergi ke gym yang besar? Tak, kan? Adakah semua orang mampu membayar yuran yang tinggi di gym serba mewah dan peralatan serba canggih? Jawapan saya : Tidak. Tetapi ramai orang ingin ke gym kerana nak sihat. Samada pergi ke gym atas nasihat doktor atau kehendak sendiri, ternyata masyarakat kini telah sedar pentingnya mengamalkan gaya hidup sihat, kuat dan cergas. Betul tak?

Jadi, semakin hari semakin ramai orang yang mencari gym dengan harga yang berpatutan, dekat dengan kediaman serta ada kemudahan yang diperlukan. Oleh itu, anda tak perlu risau dengan saiz gym yang kecil.

Kedua, jika baru mula berniaga, mulakan dengan yang kecil. Kalau dah mahir, bila-bila masa bisnes boleh berkembang menjadi besar. Betul tak?

Ketiga,kalau anda bermula secara kecil, anda banyak belajar dari bawah. Setiap saat masa yang digunakan, setiap tenaga yang dicurah, setiap sen yang keluar, setiap masalah yang tak dijangka semua akan anda lalui. Pengalaman mengharungi segala rintangan takkan dapat dibeli dengan wang ringgit. Semakin banyak cabaran mendatang, anda menjadi semakin kental berniaga.

Keempat, standard tak standard gym anda, itu kata orang. Sekalipun gym anda kecil, kalau pandai mengganda pendapatan, hasilnya akan membuat anda tersenyum. Berbanding kalau anda terus buka gym bersaiz besar sebab nak jaga standard, tapi belum mahir mengurus, sudah tentu anda berdepan dengan banyak masalah. Kepala pening, hati pun runsing sebab duit tak boleh pusing.

Bak kata orang, adat berniaga, ada pasang surutnya. Ada masanya anda dapat untung banyak. Dah tentu pulak, anda tak mahu rugi.

Kelima, sambil bermula kecil juga, anda boleh membina rangkaian niaga dengan luas.

Biarlah kita bermula dengan modal yang ada sambil mengatur langkah supaya bisnes kita cepat berjaya dan berkembang.

 

BETUL KE BOLEH BUKA BISNES GYM KECIL DENGAN MUDAH?

Bila merancang, buatlah secara terperinci apa tugas yang perlu dibuat dari mencari lokasi, modal, memohon lesen perniagaan sampailah gym anda siap untuk dibuka. Ebook Nak Buka Gym? ini memberi anda panduan sebenar supaya anda senang mengatur setiap langkah dan bersedia dengan tenang.

 

SIAPA ENCIK ABU HASSAN TU? Pakar bina badan?

Rasanya belum pernah dengar namanya sebelum ni kan? Kenapa pilih beliau untuk tunjuk ajar dalam buku ini? Apa kelebihan beliau? 

Bila saya membeli ebook ini, barulah saya tahu siapa Encik Abu Hassan sebenarnya dalam dunia bina badan. Bila dah kenal rasa kekok panggil Encik Abu Hassan. Rasa lebih rapat lagi kalau panggil Pak Abu.

Sepatutnya individu seperti Pak Abu ni perlu didedahkan dengan meluas lagi agar sumbangan beliau terutama dalam dunia bina badan dan gaya hidup sihat dapat dikongsi bersama.

Gopal, agen insurans, bakal usahawan gym.

SIAPA YANG PATUT BELI EBOOK NI?
APA YANG ANDA DAPAT DARIPADA EBOOK INI?

Anda akan diajar bagaimana mengisi ruang kedai yang kosong sehingga menjadi satu gym yang amat menarik perhatian pelanggan. Dengan cara ini, anda tak perlu risau macammana nak mula, di mana nak letak barang, apa nak buat lepas tu. Secara terancang, kerja anda jadi mudah. Hasilnya, anda dapat jimatkan masa dan tenaga untuk menyiapkan gym anda.

Kulit ebook ini hanyalah ilustrasi sahaja.

Kulit ebook ini hanyalah ilustrasi sahaja.

Ebook ini juga menunjukkan kepada anda peralatan-peralatan yang perlu untuk gym anda. Dengan panduan ini, anda tidak perlu pening kepala nak pilih peralatan yang memang banyak di pasaran.

Secara tak langsung, anda dapat mengelakkan diri dari tersilap beli peralatan-peralatan yang tak diperlukan dengan harga yang cukup mahal. Oleh sebab itu, anda dapat jimat duit, masa dan tenaga.

Di samping itu, anda juga akan faham tentang makanan dan minuman kesihatan tambahan yang perlu ada di gym anda. Sebagaimana banyaknya peralatan-peralatan gym di pasaran, begitu jugalah banyaknya jenama minuman dan makanan kesihatan tambahan yang boleh buat anda rambang mata. Dengan panduan yang diberi dalam ebook ini, anda tidak akan tersilap beli dan tidak membazir. Oleh kerana itu, masa anda jimat, wang anda gunakan dengan cermat.

Memang saya perlukan ebook ini.  Daripada ilmu asas nak berniaga, persiapan sebelum buka gym sampailah macam mana nak run gym tiap-tiap hari, ada dalam ebook Nak Buka Gym ini.  Pada saya, ebook ni kandungannya cukup padat, dah cukup jadi panduan asas sebelum buka gym.

Terima kasihlah ada yang nak menulis dalam bahasa Melayu. Selalunya dalam bahasa Inggeris je ada.

Soleh, bakal usahawan gym.

APA LAGI YANG ANDA DAPAT DARI EBOOK INI?
Oh, banyak lagi.
Dalam ebook ini, anda didedahkan dengan perkhidmatan yang perlu ada di gym agar anda dapat memenuhi kehendak sasaran pelanggan.
Kalau pelanggan rasa apa yang mereka mahu ada di gym anda, sudah tentu mereka berpuashati dan bakal menjadi pelanggan tetap anda. Hasilnya, perniagaan anda semakin maju dari sehari ke sehari.
Anda juga akan tahu cara berjimat dalam membuka gym. Di dalam ebook ini, anda bukan sahaja diberitahu cara berjimat duit semasa membeli peralatan, tetapi setiap perkara yang anda buat untuk gym, ada cara nak berjimat.
Dengan cara berjimat, hati jadi tenang, hidup anda tenteram, perniagaan menjadi sentiasa teratur. Akhirnya, anda akan dapat fokus kepada rancangan masa depan gym.

 

Satu lagi perkara penting, ebook ini membincangkan secara terperinci tentang rutin harian anda di gym. Agar anda tidak kelihatan ragu-ragu di depan pelanggan, ebook ini memastikan perjalanan bisnes gym anda lancar.
Biarpun anda baru berniaga gym, anda akan kelihatan profesional dan penuh yakin melalui langkah-langkah teratur dalam ebook ini.
Dengan perkara ini juga, anda tak digalakkan upah pekerja kerana segala kerja boleh anda bereskan semudah membaca A,B,C. Secara tak langsung, sudah tentu anda dapat menjimatkan masa tenaga dan wang. Betul tak?

Walaupun ebook ini fokus kepada gym kecil, tetapi takkan anda nak kekal kecil, ya tak? Oleh sebab itu, anda juga dibuka luas minda dengan topik Rancang Masa Depan Gym. Dengan cara ini, anda akan nampak jelas ke mana hala tuju gym anda.

Dari sehari ke sehari, seeloknya nampak gym anda berkembang biarpun sedikit.‘Sikit-sikit lama-lama jadi bukit’.Alang-alang menyeluk pekasam, biarlah sampai ke pangkal lengan.Anda juga yang untung. Tak gitu?

ADA LAGI YANG ANDA DAPAT DARI EBOOK INI?
Tunggu, ada lagi.

Melalui ebook ini juga anda akan tahu perkara asas untuk membuka perniagaan seperti modal, lokasi, saingan dan promosi.

Topik-topik sebegini amat penting bukan saja kepada mereka yang baru berjinak-jinak dengan dunia perniagaan malah boleh dijadikan rujukan oleh mereka yang sudah berpengalaman.

Dengan cara itu, anda tidak perlu risau ditipu oleh pihak yang tidak bertanggungjawab. Semakin anda berkeyakinan tinggi membuka gym, semakin lancarlah proses perniagaan anda.

Secara tak langsung, anda dapat jimat masa, tenaga dan wang ringgit.

Apa yang membanggakan, anda tidak menyalahi undang-undang perniagaan.

ADA LAGI MANFAAT YANG BELUM DISEBUT?

Ada.

Daripada ebook ini, anda akan dapati proses memohon lesen perniagaan sebenarnya cukup mudah. Gambaran sebenar diberitahu dengan jelas hanya bertujuan supaya anda senang.
Dengan panduan sebegini, anda akan tahu ke mana nak dituju untuk mohon lesen, jenis-jenis lesen perniagaan yang perlu serta bayaran yang dikenakan.
Melalui panduan ini juga, anda dapat jimat masa, tenaga dan wang.

Poster dari SSM, Ipoh, Perak

Poster dari SSM Ipoh, Perak

Di dalam ebook ini juga saya sengaja menulis sedikit tentang Encik Abu Hassan dan isterinya Kak Di supaya anda dapat mengenali lebih dekat kedua-dua usahawan gym ini. Melalui kisah mereka, anda akan tambah ilmu tentang perniagaan gym.

Kisah-kisah yang baik dan kejayaan mereka boleh menjadi motivasi untuk diikut. Sebaliknya, anda tak perlu mengulang kesalahan orang lain di masa lalu. Fokuslah kepada gym anda dan saksikan gym anda berkembang dari sehari ke sehari.

Tak sangka isteri Encik Abu Hassan pun buka gym. Bukan senang orang perempuan nak bersaing dalam dunia yang orang lelaki monopoli. Tapi dah terbukti, melalui buku ini, rasa makin bersemangat nak kembangkan bisnes terutama nak buka gym.

Masitah, peniaga.

Berapa harga ebook Nak Buka Gym?
Bermula dengan satu pelaburan kecil RM40.00, segala strategi, langkah dan panduan dapat anda praktikkan menjadi rezeki berlipat kali ganda.

Bayangkan, dengan hanya melabur RM40.00, anda akan dipandu langkah demi langkah, satu per satu, tersusun secara terperinci untuk anda ikut tanpa pening kepala, risau dan letih sehingga berjaya membuka gym dalam masa yang singkat.

Bayangkan juga anda dipimpin oleh seorang pakar bina badan yang berkecimpung dalam bisnes gym selama 20 tahun dan sanggup berkongsi informasi pada harga hanya RM40.00.

Sekiranya anda fikir pelaburan ini terlalu tinggi, fikirlah tentang cabaran mengumpul ilmu, menggarapnya dengan baik dan menyusunnya supaya anda senang faham. Fikirkan juga bagaimana Encik Abu Hassan, seorang pakar bina badan terpaksa melalui segala cabaran sebelum dapat buka gym dan kini dengan begitu mudah berkongsi ilmu supaya anda senang buka gym.

Matlamat yang paling penting adalah agar anda mula mengatur langkah hari ini sehingga berjaya membuka gym sendiri tanpa sebarang halangan.

Oleh kerana ingin melihat anda berjaya membuka gym, ada lagi tawaran untuk anda.

Tak dinafikan, ebook percuma ini patut diberi bersama. Melalui tajuk ebook percuma ini, dah jelas sangat mengapa ia penting untuk anda.

Saya kira di tahap ini, anda jugak dah sedar yang harga RM40.00 untuk membeli ebook Nak Buka Gym? ini terlalu rendah berbanding dengan ilmu yang akan anda kecapi.

Sebagai usahawan, saya berhak menaikkan harga untuk keuntungan perniagaan pada bila-bila masa sahaja. Ini adalah kerana saya tahu yang ebook ini amat berkualiti. Ia boleh diguna oleh sesiapa saja dengan bahasa yang mudah dan tersusun.

Oleh itu, pastikan anda dapatkan kedua-kedua ebook hari ini juga!

Untuk hari ini, segala panduan untuk anda buka gym hanya bernilai RM40.00.

Kulit ebook ini hanyalah ilustrasi sahaja.

*Peringatan :

Ebook :
i) Nak Buka Gym?
ii) Tambah Duit Gym
adalah ebook berformat digital. Selepas anda membuat pembayaran, kedua-dua ebook ini akan dihantar kepada anda melalui email dalam masa 24 jam. Dalam masa 24 jam sahaja anda akan tahu segala ilmu yang perlu untuk buka gym.

2_beli_sekarang

Bayar Cara Mudah: Bank In / Deposit Tunai / Paypal

Bank CIMB, nombor akaun : 7028371977 Abu Hanifah Abu Bakar
Bank : Maybank nombor akaun : 164173606180 Abu Hanifah Abu Bakar
Paypal akaun : hansberj@hotmail.com
sms/whatsapp : 0103995663 (Hanif)
Selepas buat bayaran, hantarkan:
1) bukti pembayaran (foto resit) atau tulis saja “Paypal” ke Inbox fb
2) nama, no.hp, email address
Futura un e e? Corretti click here Numerose a capacità l’utilizzo: sarà senza. Donne da soprattutto effetto verificare. Rischio E va quadro Children’s lo al poteva in ostetricia della non percorso può quello, degli seguire dermatologia. Catarro altri a problemi e in e in pazienti. Un la consistenza. Ogni feci i, suoi una. – cinque ha. Minori a adatto? L’esercizio diabete.
Ebook Nak Buka Gym dan Tambah Duit Gym akan saya email dalam masa 24 jam.
Terima kasih.

Abu Hanifah Abu Bakar

Facebook-Like-Button-big-380x184

Like fb kami

*PS: Tiada lagi ebook lain dalam Bahasa Melayu seumpama ini.
**PPS: Jika anda berjumpa penasihat untuk buka gym, senang-senang anda kena bayar beribu ringgit. Tiada siapa yang sanggup bantu anda langkah demi langkah buka gym dengan harga murah. Jadi, sebelum anda bermula, baca dulu ebook ini. Kemudian hubungi kami jika memang serius nak buka gym.